Lønnsberedskap
En tjeneste for bedrifter som ønsker å kjøre lønn i egen bedrift, men som ønsker en beredskapstjeneste ved sykdom og andre uforutsette hendelser.
Hva gjør du hvis lønnsansvarlig blir syk? Hvem skal sørge for at de ansatte får sin lønn? Har du en back-up i tilfelle noe uforutsett skulle skje? Lønnsberedskap er en forsikring som fjerner denne sårbarheten. Tjenesten sikrer at de ansatte får riktig lønn til rett tid – selv om sykdom eller uforutsette hendelser skulle inntreffe.
Hvordan fungerer det?
Bedriften mottar tilbud og signerer kontrakt. Vi gjennomfører et oppstartsmøte med gjennomgang av rutiner og lønnskjøring i bedriften. Dersom sykdom eller uforutsette hendelser skulle inntreffe, rykker Saga Entreprenør Regnskap ut for å bistå dere. Lønnen til de ansatte blir betalt til riktig tid.
Hva får du hjelp til?
- Lønnskjøring med faste transaksjoner
- Lønn for timelønnede
- Import av variabler fra ulike systemer
- Rapportering til Altinn
- Registrering a variable transaksjoner
- Årlig gjennomgang av lønnsrutiner
Kundefordeler:
- Rett lønn til riktig tid
- Bli mindre sårbare og unngå risiko forbundet med sykdom og mangel på lønnsansatte.
- Få kontroll på bedriftens lønnsrutiner
Få en GRATIS og uforpliktende prat om hvordan vi kan bistå din bedrift! Kontakt oss for å avtale et møte.