Management for hire

Management for hire - eller interimledelse - betyr å besette lederstillinger eller nøkkelpersonell på midlertidig basis, altså å dekke et midlertidig kompetansebehov.

Dette kan være aktuelt for virksomheter som rammes av sykdom, permisjoner eller annen mangel på sentral kompetanse og foregår gjerne ved at den aktuelle bedriften leier inn kvalifisert personale i en begrenset periode.

Det kreves av interimlederen at han eller hun kan levere sin faglige kompetanse på en måte som er tilpasset den aktuelle bedriften - dette kaller vi situasjonsbetinget kompetanse.

Saga Consult kan levere interimledere innen følgende områder:

  • Ledelse
  • Økonomi, finans og regnskap
  • Strategi- og forretningsutvikling
  • HR

Ta kontakt

for en uforpliktende prat om management for hire og hvordan vi kan bistå dere med interrimledelse.

Ta kontakt

Svend Holum

Daglig leder, Saga Consult
481 74 004 32 17 92 34

Hva kan vi hjelpe deg med?

Ta kontakt for en uforpliktende prat om hvilke produkter og tjenester som passer for deg og din bedrift.

Kontakt oss